Результати роботи

  Я щаслива, що маю можливість працювати з такими талановитими учнями й ученицями!

Ось які питання до своїх однокласників та однокласниць  підготували команди:

Де і коли  народився Григорій Сковорода?
В якому дусі  виховувався майбутній філософ?
Відомий український навчальний заклад, у якому навчався майбутній мислитель
Які мови Григорій вивчив протягом навчання в академії?
Яку посаду отримав Сковорода у Переяславському колегіумі?
Що викладав письменник в Харківському колегіумі?
В яких роках митець почав свою активну поетичну діяльність?
Чим окрім поезії захоплювався Сковорода?
Які країни відвідав Григорій Сковорода в 1750 році?
В чому полягає сила та оригінальність байок Сковороди?
В якому році автор закінчив свою збірку поетичних творів "Сад божественних пісень"?
Над чим мислитель розмірковував у своїх творах?
Хто з українських письменників назвав Григорія Сковороду "національним філософом"?
Як звучить девіз життя Сковороди? Де  він є викарбуваний?
Чому Г. Сковороду називають людиною-легендою?
Чого повинна прагнути людина за Григорієм Скороводою?
Яку роль відводив  любомудр самопізнанню?
У чому полягає  щастя за Григорієм Скороводою?
 Хто був улюбленим учнем Сковороди. Яку роль у житті мислителя він відіграв?
Чим ще займався Григорій, крім письменницької діяльності?
Для кого із письменників став взірцем Г.Сковорода?

Дев'ятикласники і дев'ятикласниці дібрали такі назви для своїх команд:

1 група - "Палаючі"
2 група - "Рішучі"
3 група - "Амбітні"
4 група - "Цілеспрямовані"

Презентація-супровід уроку про байкарську творчість Сковороди і філософію "сродної праці"






Немає коментарів:

Дописати коментар